Stenging av fylkesvei 17.mai
I forbindelse med gjennomføringen av barnetoget kl. 12.00 og borgertoget kl. 15.30 på 17. mai, vil fylkesvei 115 gjennom Meieribyen bli midlertidig stengt for allmenn trafikk i korte perioder.
Stengingen er nødvendig for å ivareta sikkerheten til alle som deltar i togene. Vi takker for forståelsen og ønsker alle en trygg og hyggelig 17. mai-feiring!
Sist oppdatert
